perjantai 6. kesäkuuta 2014

Long time no see!

Nyt tuli inspistä kirjottaa pitkästä aikaa blogia! Vaikka en asukkaan enää ulkomailla, niin tuli sellanen fiilis että olis kiva vähän kirjottaa. Oon nyt asunu melkein vuoden jo suomessa ja oon kyllä nauttinut melkein joka hetkestä. Ihanaa kun on saanut olla ystävien ja perheen kanssa ja tehdä ihan mitä haluaa! Toki ulkomaan ajat on välillä käynyt mielessä. Oon ratsastanut viimeksi sveitsissä elokuussa. Kuulosta aihan hirveen pitkältä ajalta, melkein vuosi! Alussa kun muutin suomeen, oli innostusta ratsastukseen enemmän, mutta nyt lähinnä tuntuu siltä, että olis kauhean vaivanloista lähteä ratsastamaan. Olin tottunut liian hyvään. Nyt pitäs käyttää hirveesti rahaa ratsastustunteihin tai vuokraukseen, eikä niitä rahoja ole. Oon kuitenkin kokoajan tiennyt sen, että tulen vielä palaamaan rakkaan harrastukseni pariin. Nyt mua kiinostaa vaan treenaaminen salilla ja musta on tullu ihan gymaholic... Oon käyny aika paljon töissä ja opiskellut siinä sivussa, vai meneeköhän se nyt toisinpäin, ainaki pitäs mennä :D Nyt on kuitenkin kesäloma koulusta ja töitä olisi paljon tiedossa koko kesälle.


Kävin tuossa huhtikuussa mutkan Portugalissa kaverin tykönä, käytiin surffaamassa ja kävin kolmessa eri kaupungissa :)


Maaliskuussa sain kummipojan ja sitä oon käynyt katsomassa aina kun vaan oon Ouluun päässyt. Elämä Rovaniemellä on ollu ihan kivaa, vaikkakin vähän yksinäistä, koska kaikki rakkaimmat kaverit on Oulussa. Mutta tää on tätä..

Tällasta mun elämä tällä hetkellä on. Eipä sitä tiedä jos sitä tässä kesän aikana kävis ratsastamassa ja vähän palauttelemassa taitoja takas mieleen :)

5 kommenttia:

  1. Oi kiva kun kirjottelit taas! Sun Sveitsi postauksia oli aina niin kiva lukee. :)

    VastaaPoista
  2. Haastoin sinut! :)
    http://henskuntreenit.blogspot.fi/2014/07/11-haaste.html

    VastaaPoista
  3. Saadaankohan me taas jossain vaiheessa vielä kuulumisia vai ootko jo lopettanut blogaamisen kokonaan..

    VastaaPoista
  4. Voisitko tehä postauksen, kuinka siellä hoidetaan hevosten jalkoja? Sekä postauksen miten siellä loimitetaan hevosia? Milläkin lämpötilalla :)

    VastaaPoista
  5. Pitkästä aikaa tulin kattomaa ni jes ku huomasin että blogi on taas luettavissa!!! Mitä sulle nykyään kuuluu? :)

    VastaaPoista