keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Kuvia!!

Nyt tulee muutama kuva :) Kauheesti en oo viittiny kuvia ottaa, mut tässä kuvia tallista missä mun ratsastajan hevoset ja sit tästä meidän keittiö/olohuoneesta!




Tänään ollu taas ihan sika rentoa! En iltapäivällä oo tehny juuri mitään! :o Nukkunu päikkäreitä ja istunu koneella, tylsää! Onneks F tulee takas huomenna ja tuo 3 hevosta lisää, niin onpa sit tekemistä. Tässä lähellä on nyt viikonloppuna international kisat ja mun entinen pomo saksasta on menossa sinne, joten pakko päästä piipahtaan! Siellä on kans sen hevosenhoitaja jonka kans tutustuttiin ja ois ihan superia nähä sitäki :))
Ärsyttää kun tänään ollu niin rentoa ja oisin voinu klipata yhen hevosen, mutta se oli niin typerä, että ei voinu!! Pitää siis oottaa että F tulee ja antaa sille nukutusainetta :s Sit pitää kuitenki klipata ne kaikki 3 hevosta jotka se tuo sveitsistä, eli tietää pitkiä iltoja, mutta siihenhän mää totuin saksassa, joten ei ongelmaa! Ärsyttää vaan, kun aina kaikki vaatteet on karvoja täynä.
Hope so pääsen selkään vaikka viikonloppuna tai ens viikolla, ois ihan superia ratsastaa pitkästä aikaa. Kuitenki pelottaa että menee ihan vituiksi ja hepat kulkee siellä pitkänä pää pystyssä, ois ihan super noloa.... Ja kukaan täällä ei ratsasta kypärän kans, niin outoo mennä ainoana pottapäänä maneesiin, mut en mä ilmankaan ala ratsastaan, et se on jokasen oma valinta. Täällä länsieuroopassa juuri kukaan ei kypärää käytä, suomessa taas katotaan pitkään jos joku menee ilman kypärää. Mun mielestä järkevää on se kypärä päähän pistää, kun hevoset on kuitenki aina arvaamattomia, oli sitte kuinka taitava ratsastaja tahansa.

Ruoka täällä belgiassa on suunilleen yhtö halpaa mitä saksassa, eli tosi halpaa suomeen verrattuna! Olin ihan järkyttyny kun menin kaheksi viikoksi suomeen ja kun oli niin kallista kaupassa! Olen coca-colan suurkuluttaja ja saksassa se harrastus oli melko halpa, mut suomessa saa maksaa sen 2-3 euroo pullosta, ellei enemmänki! Saksassa sain 2 lirtaa cokista 1.5 eurolla! Täällä ostin jotain halppis colaa ja makso 45 senttiä. Toki ois hyvä lopettaa koko homma, kun hampaat menee.
Täällä on tosi huonosti karkkia!! Lähinnä vaan suklaata. Oon karkkihirmu myös, joten se voi olla ihan hyvä että ei oo kauheesti valikoimaa :D
Hanavesi on ihan sika pahaa, mut en mä saksassakaan ikinä juonu hanavettä, että pullovedellä mennään, hiilihappojen kera tietty :p
Eipä tässä muuta tälläkertaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti