tiistai 20. joulukuuta 2011

Uutisia

Mulla olis nyt lukijoille uutisia. Tätä ei varmasti kukaan olis uskonut, ei mun läheiset enkä kyllä itse minäkään, mutta jätän belgian 1.1.2012. Kaikkien yllätykseksi palaan Saksaan. Asia on nyt niin, että en ole onnellinen täällä monestakin syystä, en niitä viitsi tässä alkaa erittelemään, voi kysyä henkilökohtaisesti jos kiinnostaa kuulla. En koe työskentelemistä täällä mielekkääksi, joten mielummin lähden pois. Entinen saksan pomoni soitti mulle ja kysyi haluaisinko tulla takasin. Hän kuitenkin tietää, että en halua enää tehdä töitä monelle ratsastajalle ja liian monen hevosen kanssa joten hän tarjos, että tulisin hänen treenattavalleen. Kyseessä on venäläinen yltiörikas nainen jolla on 5 hevosta ja aivan super hieno tuliterä hevosauto! Hän kiertää vaan kivoja isoja kisoja ja on muunmuassa menossa espanjaan sunshine touriin helmikuussa 5 viikoksi. Ilmoitin tänään asiasta F:lle ja olin ihan suunilleen p*skat housussa, että mitähän se siihen sanoo, mut sanoi vaan ett ok. Joten varmaan varaan huomenna lentolipun.

11 päivää belgiassa. Toivoisin, että tämä ei vähentäisi blogini lukijoita. Aion kierjoitella vielä monta kertaa tässä ajassa, kun olen täällä ja sit blogin kirjoittaminen jatkuu saksassa. Ehkä tällä oli tarkoitus, nyt blogin nimikin passaa ;)

2 kommenttia:

  1. Tunnetko Belgiasta Suomalaista hevostenhoitajaa Nettaa? Lahdesta/ Hollolasta kotoisin.

    VastaaPoista