tiistai 24. heinäkuuta 2012

Päivä 7: Kuva, jota en koskaan julkaissut

Tää siis sieltä pohjois-saksasta jossa olin viikon. Siellä oli kyl hieno talli ja vähän harmittaa kun täällä on tällanen ihan normaali ja tylsä.. Ois kiva työskennellä tuollasessa avarassa ja koristeellisessa tallissa. Lisäksi hevosten loimet sointui karsinoiden väreihin.




Mulla ei oikein oo mitään muuta kerrottavaa. Spacy potkas mua tänään ja hajotti mun uudet eurostarin ratsastushousut :s tuli treiden kohdalle reikä.. Vois koittaa korjailla jotenkin, koska oon tykänny nuista housuista tosi paljon. Lisäks on ollu taas vähän huonoja päiviä ja lyhytpinnaisena ihmisenä suunilleen itkua tullu väännettä, lähinnä Tassinan selässä kun on tuntunut, et en osaa mitään ja se inhoaa mua.
Päivä 1: Omakuva
Päivä 2: Suosikkitavara

Päivä 3: Perheenjäsen

Päivä 4: Harrastus
Päivä 5: Vanha kuva
Päivä 6: Teema: "vihreä"
Päivä 7: Kuva, jota en koskaan julkaissut
Päivä 8: Suosikkikuva
Päivä 9: Päivän asu
Päivä 10: Tämä tekee minut iloiseksi
Päivä 11: Hullua
Päivä 12: Arkeni
Päivä 13: Teema "valo"
Päivä 14: Talvikuva
Päivä 15: Rakkaus
Päivä 16: Mustavalkoinen omakuva
Päivä 17: Hetki
Päivä 18: Tunteet
Päivä 19: Täällä minä asun
Päivä 20: Teema: "erilaiset"
Päivä 21: Kun olin pieni
Päivä 22: Tästä olen riippuvainen
Päivä 23: Kesäkuva
Päivä 24: Tämä tekee minut surulliseksi
Päivä 25: Kaikessa kiireessä
Päivä 26: Tämä naurattaa aina
Päivä 27: Teema: "kaksi"
Päivä 28: Sää
Päivä 29: Uusin kuva minusta
Päivä 30: Valinnainen kuva

2 kommenttia:

  1. Tollasena olin muuten kuvitellut tämän nykyisenkin paikkasi! Tai siis samantyyliseksi. Kuvittelen tuon tallin jotenkin mielessäni todella siistiksi ja en varmaa edes osaisi olla siellä mitenkään päin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on kyllä kaukana tuosta! itellä tuli mieleen joku suomen ratsastuskoulu, mut tää onki tällanen dealing talli, et ei oo mikään kisahevosten talli kokonaan :) nytki täällä on joku lasten valmennusleiri meneillään:D

      Poista