keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Pitkiä pimeitä iltoja

Nyt tulee vaan tällainen lyhyt päivitys, mutta en oo taas muutamaan päivään kirjoitellut! Varustepostauksille lupasin jatkoa, mutta nyt on ollut niin pitkiä iltoja, että ei ole jaksanut kirjottaa! Sunnuntaina klippasin 2 hevosta ja maanantaina yhen ja oon ollut valmis siinä 7-8 välissä, koska oon päässyt klippaamaan vasta niin myöhään. Onneksi kaikki mun heppaset on helppoja klipattavia, joten ei tarvi repiä stressiä siitä!
Eilen ja tänään ollaan oltu kisoissa. Eilen Spaicy 115 luokassa ja tänänä Ziezo ja Anastasia aamulla kahdessa 125 cm luokassa ja illalla viideltä hyppäsi Donatella 135 cm. Ihan ok kisamenestys oli, pieniä pudotuksia, mut ei sen kummempia.
Tänään aamulla jäin kotiin koska A:n ja Z:n omistaja lähti kisoihin. Onneks jäin kotiin, koska Z oli rekassa saanut etujalat jumiin ylös koska se on vaan niiiiin idiootti! Sille laitettiin sellaset ns. käsiraudat, koska muuten se olis varmaan saanu iteltään kaviot irti. No se oli sit saanu jalkansa jumiin sellaseen tasoon joka menee niiden edessä ja ne voi syödä siitä. Oisin ite menny varmaan ihan paniikkiin jos oisin ollu siellä, joten ihan jees oli jäädä kotiin. Ratsastin aamulla täysin motivaation puutteessa Zamiran, mutta Lervantuksen ratsastus anto mulle vähän lisää motivaatiota ja se oli ihan kiva kaveri ja sain sen alkukankeuden jälkeen ravaamaan melko komeeta ravia, sekä taipumaan laukassa kivasti. Iltapäivällä kävin maastossa Chelsealla ja juoksutin Donatellan pikaisesti ennen kisoihin lähtemistä. Kisoissa oli onneks ihan kelpo ilma, joten ulkokentällä ollut verkka ei tuottanut ongelmia.
Huomenna olis luvassa maastoilua tänään hypänneillä hevosilla ja varmaan Zamiran ja ehkä jonku dealing-hepan ratsastusta. Huomenna laitan kyllä kokopaikat jalkaan! Mun uudet kingslandin paikattomat housut on tuottanut vähän ongelmia. Ekana parina päivänä tuntu, että en pysy satulassa mitenkään, mut nyt se on jo helpompaa. Kokopaikoilla se on kuitenki helpompaa ja mun ei tarvi keskittyä niin paljon istuntaan ja voin olla rennommin. Mut joo, kertoohan se jo aika paljon mun ratsastustasosta ja istunnasta, joka on vielä puskaÖ tasolla, mutta pikkuhiljaa...

Mulla ei nyt oo mitään kuvia, koska ei ole motivaatiota, mut tässä yks kuva joka antaa mulle motivaatiota vähän erissä hommassa :D Oli pakko vähän vertailla puolen vuoden takaista kuvaa tähän aikaan (tai no 2 kk sitten) En tiedä paljonko on kiloja lähtenyt, mutta 3-4 kuukautta sitten sain farkut jotka ei mahtunut kiinni, hyvä kun sain reisistä ees ylöspäin vedettyä, mutta jotka meni eilen heittämällä päälle! Nyt jos sais vielä toisen mokoman pois, niin ois ihan kiva kroppa :p Myöskin mun uudet kingslandin housut ovat kokoa 36 ja ehdottomasti tarvin vyön! Kun vielä kesällä ostamani eurostarin housut olivat 38 ja melkein ei menny kiinni...

2 kommenttia: