sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Hyvää pääsiäistä!

Oon tosi onnellinen mun kasvavasta lukijamäärästä, vaikka kirjoitusmotivaatiota ei tällä hetkellä olekkaan. Lupaan, että asia tulee muuttumaan tässä kevään aikana ja kun se kesä sieltä alkaa pikkuhiljaa tulemaan :)




Oon ratsastanut tällä viikolla enemmän kuin laki sallii, joten nautin nyt ansaitsemastani loppupäivän vapaasta, vaikka menetinkin yhden kalliin tunnin kun aika vaihtui kesäaikaan. Ohjelmana olisi suklaamunien ja pupujen tuhoamista sekä vanhojen sinkkuelämää jaksojen katsomista. Illemmalla ehkä pienelle hölkkälenkille jos ei ala sataa. Viimeiset 3 päivää on tullut vettä ja lunta kaatamalla vuorotellen.

9 kommenttia:

  1. Voi sinua! Täällä Suomessa onkin ollut aurinkoista ja lämmintä viime aikoina... : ) Mutta nautipas nyt pääsiäisestä ja vapaasta!

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti saat kirjoitusotivaatiosi pian takaisin :) Olen jo pitemmän aikaa seurannut blogiasi ja nyt sitä on jotenkin vielä mukavampi seurata kun itse olen täällä Luxemburgissa hevosenhoitajana :)

    VastaaPoista
  3. Iloista pääsiäistä! Eikä postailuilla ole hätää :)

    VastaaPoista
  4. minulla olisi yksi kysymus joka ei liity tähän postaulseen millään lailla :) tiedätkö muita ulkomailla työskenteleviä suomalaisia jotka bloggaisivat?
    Olisin kiinnostunut lukemaan, koska olen aktiivisesti seuranut sinunkin kirjoituksia täällä :) ja mahdollisesti itse lähdössä jossain vaiheessa samalla tielle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä muita suomalaisia heppahoitajia ulkomailta jotka bloggaavat :s Harmittaa itsekkin, kun olis kiva lukea muidenkin ajatuksia tästä työstä. Mut tää on tosiaan niin rankkaa yleisesti, että sen takia ei varmasti tyypit jaksa kirjoitella.
      En itekkään ekana vuonna saksaa kun olin, niin jaksanut bloggailla juuri yhtään, vaikka blogin perustin. Ja kuten lukijat ovat huomanneet,on tää kirjoitusinto melko katkonaista.

      Poista
  5. Pakko kysyä et tunnetko/ tiedätkö Okkosen Nettaa, joka on nykyää Stephex Stables tallilla töissä? taitaa olla 18 tai 19 vuotias :)

    VastaaPoista
  6. Moikka Alina! Bongasin jo jostain sun mailiosoitteen tästä blogista, mut nyt en löydä sitä mistään.. Olisitko mitenkää voinu laittaa sun osotetta uudelleen :)? Mukavaa kevättä ja kiitos ihanasta blogista!!!
    Ulla

    VastaaPoista