maanantai 6. toukokuuta 2013

Blogi veteilee viimeisiään..

Kyllä se nyt vain on niin, että ei tähän blogiin tule enää kirjoitettua entiseen malliin. Harmittaa, kun olen saanut kivasti lukijoitakin, mutta ei mulla vain ole mitään motivaatiota enää kirjoittaa. Mitään erityispostauksia tai mielipidepostauksia ei vain kertakaikkiaan jaksa alkaa väsäämään. Normi arjesta tulee välillä kirjoitettua, mutta tuntuu, että sekin on vain saman toistamista. Aina on koti-ikävä ja sen sellaista.
Mulla on tullut nyt raja vastaan. Oon ollut pari vuotta nyt ulkomailla töissä ja elämässäni ei ole ollut työn lisäksi paljoa mitään muuta. Paljon olen oppinut itsestäni sekä hevosista ja monet asiat ovat parantuneet, mutta nyt on vain aika alkaa pikkuhiljaa palaamaan takaisin normaaliin elämään. Nyt olis vielä tämä kesä (touko-, kesä-, heinäkuu) jäljellä ja sen kyllä jaksan kun ajattelen sitä, että muutos on tulossa.
Oon miettinyt,että lähtisin jo heinäkuun puolessa välissä ja lomailisin ihan kunnolla kerrankin, niin jaksais sit alkaa opiskelemaan. Mutta se on nyt vielä ihan auki. Raha-asiat taas mietityttää...

Työmäärä mulla on nyt taas vähän lisääntynyt, kun hevoset ovat päässeet laitumelle. Mutta kyllähän kesän myötä mieliala ja jaksaminen parantuu huomattavasti ja onhan se hevosille kiva, kun ne pääsee päivittäin laitumelle.
On se jännä, että miten oon aivan eri ihminen kun on aurinkoista ja lämmintä. Talvella oon tyyliin kokoajan ihan masiksessa.
Päivät ovat olleet ihan tavallisia. En oo juurikaan ratsastanut viime aikoina, jos maastoilua ei lasketa. Lauantaina ratsastin yhden hevosen ja koko viikolla ratsastin ehkä 2 kertaa. Huomenna C ei ratsasta, joten mun pitää juoksuttaa 3 hevosta ja ratsastaa 2. Ihanaa päästä pitkästä aikaa ratsastamaan ihan kunnolla!
Heinäkuussa Zamiran omistaja lähtee lomalle neljäksi viikoksi, joten saan ratsastaa Zamiran joka päivä! Oon jo kinunnut C:ltä valmennuksia.. Sit mun pitää myös saada pari kertaa kuvaaja kun ratsastan, että saa sitten viimeiset ratsastukset ikuistettua ja saa mukavia muistoja kuvien muodossa.

Nyt ei taas vaihteeksi oo mitän kuvia, koska ei mulla oo kameraa tai mitään ikinä mukana töissä. Saati aikaa ottaa kuvia.
Mut laitan tähän nyt pari lifestyle tyyppistä kuvaa. Ostin tässä joku aika sitten ihanan uuden topin ja se oli mulla päällä C:n tytön synttäreillä.



9 kommenttia:

  1. Musta olis kiva vaan lueskella normaalikuulumisia, erikoispostauksetkaan ei tosiaan mitään välttämättömiä ole! Eikä edes jokaviikkoiset postaukset, vaan aina välillä olisi kiva lukea, että mitä sinne päin Eurooppaa kuuluu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä niitä normikuulumisia tänne vielä tulee näiden viimeisten kuukausien aikana :)

      Poista
  2. mielenkiinnosta kysyn, että kuinka siellä hoidetaan hevosten jalat treenin jälkeen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huuhdellaan kylmällä vedellä. Esterteenin jälkeen kylmägeeliä jalkoihin ja yöksi lämpöpintelit :)

      Poista
  3. ei et saa lopettaa bloggaamista ! :c </3 kirjoitat vaikka vaan silloin kun hyvältä tuntuu mutta älä nyt blogia lopeta tai moni tulee pettymään:c

    VastaaPoista
  4. Voi, näitä kuulumisia on ihan kaikista parasta lukea! Mut eihän blogista kannata mitään stressiä ottaa - jos tuntuu, että ei motivaatiota kirjoittamiseen ole, niin sitten ei kirjoita. Sen vain halusin sanoa, että blogi ei tosiaan ole tylsä. ;)

    Nauti viimeisistä kuukausista, ihanaa kun saat Zamirallakin sitten vielä ratsastella oikein pitkän putken! :)

    VastaaPoista
  5. TÄÄ ON PARAS BLOGI KOSKAAN! Älä poista tätä ainakaan :( Kirjoitat silloin kun siltä tuntuu. Ensi kerran vaikka suomesta :) <3

    VastaaPoista
  6. Hei tää on tosi hieno blogi, johon olet jaksanut aivan mahtavasti kirjoittaa rankan groom-työn ohessa! Ymmärrän hyvin, jos ei huvita tiheään blogia nyt päivitellä ja kaipaa muutakin ajateltavaa ja tekemistä ja elämää...
    Mukavaa kuulla, että Zamiralla pääset menemään heinäkuussa.
    Ja toi ihanan kesäinen valkea toppi korostaa kivasti sun rusketusta :)

    VastaaPoista