sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Vuosi täynä!

Eilen tuli tasan vuosi täyteen siitä, kun tulin tänne. Muistan mun ensimmäisen päivän kuin eilisen. Kaikki oli jotenkin tosi sekavaa ja olin aivan hukassa. Viikossa kuitenkin opin tavoille ja oikeastaan vasta nyt yhden vuoden jälkeen oon tullu tosi hyväksi mun työssä ja nyt olis aika lähteä. Tässä työssä tarvitaan paljon oman järjen käyttöä ja järjestelmällisyyttä. Pitää osata aikatauluttaa koko päivä pikkutarkasti.
Täytyy kyllä myöntää, että mun keskittyminen on viime viikkoina ollut vähän huonoa ja näin ollen on tullut vähän sanomista joistain pikkuasioista. Mun pitää nyt vaan koittaa tsempata nää viimeiset 7 viikkoa ja tehdä parhaani ja jättää itsestäni hyvä kuva muille.
Otin äsken yhden mun matkalaukuista alas kaapinpäältä ja pakkasin siihen kaikki mun talvivaatteet sekä kengät joita en enää tarvi ja se on nyt jo melkein täynä, mutta vaatekaappi ei todellakaan. Pitäs kaikki loput kamat ratsastuskamppeista lähtien saada mahtumaan toiseen pienempään matkalaukkuun. Oon kauhee hamstraaja, vaikka sainkin jo ison paperikassillisen täyteen vaatteista jotka annan pois. Mutta enköhän mä saa kaiken mahtumaan jotenkin. Se on sitten eri asia, että miten selviän kaikkien laukkujen kanssa junaan ja lentokentälle. Lennän muuten tosiaan 31.7, jos en ole sitä jo ilmoittanut.

Tänne on nyt vihdoin tullut kesäkelit ja se on kyllä muuttanut omaa mielialaani. Välillä toki pitää tuskastella kuumuutta, esim. kisoissa tai ratsastaessa, mutta en silti valita! Lisäksi oon ollut onnellinen, koska mun lempiheppa Alvi tuli takaisin C:n talliin. Toivottavasti se nyt pysyis täällä yhtä kauan kuin minäkin, koska en halua päästää sitä lähtemään enää toista kertaa, se on niin ihana ja rakas hevonen <3

C lähtee huomenna viikoksi kisoihin Saksaan tyttönsä kanssa, joten mulla on edessä kiireinen viikko, kun pitää ratsastaa ja juoksuttaa C:n hevoset päivittäin, sekä organisoida laitumelle laittamiset sun muut. Mut aina mä oon siitä selvinnyt ja sen on ihan rentoa välillä kun pomo on poissa ja saa itse tehdä enemmän päätöksiä ja järjestellä omat tekemiset. Ens viikoksi maanantaita ja tiistaita lukuunottamatta on luvattu hellettä, joten me laitetaan hevoset laitumelle kuudelta aamulla ja sit ne tulee sisälle jo puoli yhdeksän maissa. Oikeastaan ihan kiva, kun saa taas ratsastaa vähän enemmän.

Mulla on tänään vapaapäivä, aamutallia lukuunottamatta ja tarkotus olis kattoo leffoja koneelta ja illalla ehkä pitkästä aikaa hölkkäämään.

5 kommenttia:

  1. Kyllä se niin vain on, että loppu peleis se aika menee nopeesti! Kuhan vaan menis tää loppu aikakin :D

    VastaaPoista
  2. Heippa!

    Siulla on kiva blogi. :) itsellänikin olisi tarkoitus lähteä ulkomaille tekemään heppatöitä, kunhan vaan löytyisi jotain.

    Saako kysyä, miten päädyit tänne töihin? Olisiko tipsejä, mistä kannattaisi lähteä etsimään työpaikkoja ulkomailta?

    HTN:ssä on muutama ilmoitus ulkomaille, mutta lähinnä siittoloihin...

    Mukavia viimeisiä hetkiä sinne! :)

    VastaaPoista
  3. Heippa!

    Siulla on kiva blogi. :) itsellänikin olisi tarkoitus lähteä ulkomaille tekemään heppatöitä, kunhan vaan löytyisi jotain.

    Saako kysyä, miten päädyit tänne töihin? Olisiko tipsejä, mistä kannattaisi lähteä etsimään työpaikkoja ulkomailta?

    HTN:ssä on muutama ilmoitus ulkomaille, mutta lähinnä siittoloihin...

    Mukavia viimeisiä hetkiä sinne! :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos :)

    Löysin tämän paikan netistä, sivustolta nimeltä yardandgroom. Siellä on tooosi paljon avoimia groomin ja ratsastajan paikkoja, eli klikkaappas sinne ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Alina paljon vastauksestasi ! :)

      Suuntaan siis sinne!

      Poista