torstai 24. marraskuuta 2011

!

Moi! Juu kyllä, blogini on kuollut. Mulla ei yksinkertaisesti ollu aikaa tai jaksamista pitää tätä enää. Se homma siellä saksassa meni välillä niin hulluksi, että ihmettelen miten mulla on mielenterveys vielä kasassa :o
Henna lähti syyskuun alussa ja tilalle tuli suomalainen Mirva. Mirva sit lähti viikon päästä ja olin viikon yksin parinkymmenen hevosen kans! Sit tuli Nikki tanskasta. Siltikin meillä oli aaaivan liikaa hevosia kahdellekkin ihmiselle. Saatiin sit saksalainen Alina kolmeksi viikoksi auttamaan aamupäiviksi. Alinan lähdettyä oltiin taas kahdestaan ja Nikki romahtamispisteessä. Sit tuli Brasilialainen Julio joka lähti viikon jälkeen. Sillä ei ollu mitään rispektiä ketään kohtaan ja meni ihan tappeluksi sen kans. Oltiin taas yksin. Sit tuli saksalainen Stephie joka lähti kahen ja puolen päivän jälkeen. Se onneks tuli takas seuraavalla viikolla ja sit tuli kans Kanadalainen Laura! Se oli mun viimenen viikko paikassa ja tosi kiva! Ei ollu liikaa hommaa. Nyt kun lähdin sieltä, niin ne jäi ilman oikeaa hevosenhoitajaa koska Laura on ratsastaja.
Hulluksi ne mua sanoivat kun olin siellä 10 kuukautta. Olihan se helppoa tallinpitäjille kun minä olin siellä, koska tiesin kaikki ja osasin kaikki. Kyllähän se vähän huolestutti lähtee sieltä ja jättää ne keskenään :o Mut elämä on! Nyt ne ettii hevosenhoitajaa ja niillä on aivan liikaa hevosia! Ei ne sit opi millään.
Sunnuntaina belgiaa kohti! Siellä mulla on 3 hevosta joista mun pitää huolehtia ja saan jopa ratsastaakkin! Sit helmikuussa kutsuu espanja jos vielä samassa paikassa oon töissä, looking forward :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti