sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Kohta se on ohi!

Kohta on ohi mun yksinolo täällä! Huomenna ne tulee takas. Lähtivät 7 hevosen kans ja tulevat 9 hevosen kans takasi, huoh!
Ihan hyvin tässä on menny, tylsää vaan oon ollu ja laiskottanu ihan kauheesti. Mut oon ylpee itestäni kun oon jaksanu aina mennä seittämäksi! Kauheesti mitään ekstraa en oo tehny, mitä nyt tyhjentäny muutamasta karsinasta kuset, tehny taivutuslettejä ja sitte jotain muuta. Laitumella on hepat ollu ihan kiitettävästi, että sen puoleen ollu hyvä loma hevosilla.
Poni on vieläki ihan outo :s Tänään oon joutunu kiskoon sen karsinasta ylös kahesti ja se on ihan heikon oloinen. Ei ne suostunu sille eläinlääkäriä tilaan vaikka ois varmasti tarvinu. Sillä on jotain vikaa jaloissa tai jossain kun varsa on tappanu sitä. Inhoon sitä varsaa!! Menis vaikka makkaraksi, ei haittais! Se oikeesti saattaa mennä kun sillä on ongelmii toisen polven kans eikä sillä näköjään oo ihan kaikki muumit laaksossa kun pitää alkaa kaveria tappamaan.
Sit yks hepo menetti kahesti saman kengän laitumella enkä kummallakaan kerralla löytäny sitä! Turhauttaa ihan sikana koska etin tänäänki varmaan tunnin ja kirjaimellisesti käänsin koko laitumen ympäri, mutta ei jälkeäkään kengästä. Tullee sanomista huomenna ihan varmana, mutta en minä sitä kenkää hukannu!
Saa nähä mistä muusta tulee sanomista, innolla odotan.... -.-

Ps. Kesäloma ois jees.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti