sunnuntai 4. joulukuuta 2011

Lazy day!

Tänään on ollu ihanan rauhallinen päivä. F oli vielä aamulla ranskassa, joten se ei ratsastanu. Ruokin aamulla hevoset, laitoin walkkeriin ja siivosin karsinaan. Haettua hevoset sisälle menin nukkumaan melkein kolmeksi tunniksi. Olin ihan väsynyt ja hang overissa, koska olin eilen bileissä! Ajoin illalla töiden jälkeen De warreen. Tapasin siellä paljon tuttuja, muunmuassa entisen työnantajani ja sen hevosenhoitajan jonka kanssa työskentelin viikon saksassa. Meistä tuli viikossa heti tosi hyvät kaverit, jotenki se vaan klikkas heti ja oli ihan superia nähä! Oli ihan hassua, kun näin sen heti ekana kun menin sinne! Olin just avaamassa ovea, kun näin sen sisällä. Uskomaton tuuri! :o Mulla ei ollu sen numeroa, joten kuvittelin, että mun pitäs ettiä sitä kauan, että löytäisin. Hengailtiin sit siellä ja katottiin kisoja, lisäks kävin vähän shoppailemassa tosi kivassa hevostarvikeliikkeessä mikä siellä oli ja oisin halunnu ostaa ihan kaiken! Hillitsin silti itseni ja ostin vyön sekä roeckl hanskat! Puoli kymmeneltä siellä alko bileet ja sinne tuli ihan sikana porukkaa. Hyvää musiikkia, iso tanssilattia ja vähän juomia (mun oli ajettava vielä yöllä kotiin) Mulla oli tosi mukavaa siellä ja piristi kyllä tän hieman tylsähkön viikon jälkeen!
Nukuttua sen vajaat 3 tuntia menin antaan hevosille lounasruoat ja menin takas kämpille syömään ja nukkumaan vähän lisää. Kolmen aikaan menin takas, pistin hevoset walkkeriin, siivosin karsinat ja annoin heinät. Äsken kävin vielä antamassa ruuat.

Eilen ratsastin! Oli tosi jännittävää ratsastaa pitkän tauon jälkeen ja vielä muulla kuin suokilla, mihin olen yleensä tottunu :D Ratsastin sellasen 5-vuotiaan tamman ja se oli oikein mukava. Toivottavasti saan ratsastaa toistenkin. On F:llä ainaki luottamus kohdillaan, kun antaa mun ratsastaa ilman valvontaa tietämättä mun ratsastustaitoa. Juoksutin myös 2 hevosta eilen ja loput meni walkkeriin. Eilinen oli kans rento, kun ei voinu edes klipata, kun klipattava hevonen ei ollu sujut klipperin kanssa!

Huomenna mulla on vapaapäivä. Ihana kun saa nukkua ja ajattelin kans siivota tän kämpän. Muuten en sit tiiä, että mitä tekisin. Jos on liian tylsää, voisin kysyä että voiko F antaa sille karvaiselle kaverille domoa, niin voisin klipata sen. Häiritsee kun yks hevonen on klippaamatta!

Eipä tässä muuta, saa nähä mitä ens viikko tuo tullessaan. Otin tänään vähän kuvia puhelimella, niin niitäkin tässä samassa :)

                                                    Lolita :) Pomon koira. Ihana!
                                                    Tallia taas, lakastuna! Ekat 6 boksia meillä
                                            Pomon rekka! Aika nice ;p
                                                 Teltta jossa walkkeri ja juoksutus ym. paikka
                                             Koko rakennus, "meidän talli vas" Keskellä maneesi
                                                    Indoor
                                                    Boksit on isoja :)
                                                    Tack-room
                                          Uus vyö! Näitä on kaikilla! Musta on tullu ihme pinkki-fani! :o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti