tiistai 24. tammikuuta 2012

Väsymys

Oon niin väsynyt, että en enää edes herää aamulla herätyskelloon. Edellisestä vapaapäivästä on pari viikkoa :s Tälläkään viikolla ei pysty pitämään vapaapäivää, koska on kisoja ja mun ratsastaja haluaa ratsastaa joka päivä, joten no chance. Huomenna näille tulee uus hevosenhoitaja brasiliasta ja just ennen espanjaan lähtöä toinen meksikosta. Laura lähtee kans espanjaan meidän kans, huippua! Lisäks se brasilialainen lähtee ja ajaa toista rekkaa.
Oltiin tosiaan viikonloppuna kisoissa ja menestys melko heikkoa. Mun ratsastajalla meni aika pipariksi jokanen rata. Toinen hevonen kielteli ja toinen kuskas 100-0. Se tamma oli aivan kamala siellä kisoissa! Hyppi pystyyn, rynni ja pyöri ympyrää kun talutin sitä. Jopa ketjun kanssa. Melkeen karkuutin sen, ihmiset oli vihasia kun toin sen verkka-alueelle, mut minkäs minä sen käytökselle voin.... Oli kiva kun saatiin karsinat normaalista tallista. Ei tarvinnu kantaa vesiä ja heinäkin jaettiin tallin puolesta jokaiselle hevoselle. Espanjassa ne karsinat on kans ihan tavallisia, että ei oo jaboja. Toivottavasti siellä sit kans on ihan kunnolliset juoma-automaatit ja ruokakupit hevosilla. Helpottaa kyllä ihan sikana kun ei tarvi kantaa vesiä kokoajan!
Normaalisti mun ratsastaja olis menny tänään sen nuoren hevosensa kans kisoihin, mut päätti sit, että eivät oo vielä valmiita kisaamaan ja oikein fiksun päätöksen teki! Se on se hevonen jolla oli onnettomuus walkkerissa 2 viikkoa sit ja sitä on ratsastettu nyt vasta viikko. Tuolla mun ratsastajalla vaan on aina kauhee hoppu kisaamaan. A meni kolmen 6-vuotiaan kans sinne kisoihin ja ne on kohta palaamassa sieltä.

Ei mulla nyt tällä hetkellä oo muuta kirjoittamista. Tää päivitys oli aika turha, mut haluan kuitenkin koittaa pitää tän blogin ainakin jotenkin ajantasalla.
Viikonloppuna on taas kisat ja niistä lisää ens viikolla :)

3 kommenttia:

  1. Hitsit kun iskee himo lähteä ulkomaille heppahommiin aina kun luen blogiasi. Paskalingon paperit ja työkokemusta useammalta vuodelta olisi, mutta laittaa epäröimään silti lähteminen. Saako udella minkälainen palkkaus sulla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilman muuta paikkoja katteleen! Mulla ei oo koulutusta eikä työkokemustakaan älyttömästi, mut hyvin pärjäsin alusta asti :) Itekkin mietin aluks, et en uskalla lähtee, mutta sit vaan päätin et lähen ja toinen vuosi potkastu käyntiin :p

      http://www.yardandgroom.com/jobs/index.aspx
      ^ Täältä löytyy paljon hevosenhoitaja/ratsastaja paikkoja ympäri maailmaa!

      Palkka mulla on 1000+ asunto maksetaan. Tätä luokkaa ne on joka paikassa, monissa pakoissa jopa alhaisempi.

      Poista
  2. Mä tiedän ton tunteen kun on viiripäiden kanssa reissussa.. Toivottavasti teillä on kivat kisat Spanialandiassa! =)

    VastaaPoista