maanantai 30. tammikuuta 2012

Pakkanen paukkuu!

Talvi tuli hetkeksi saksaan ja muuallekkin länsi-eurooppaan ihan kunnolla. Muutama pakkasaste todellakin tuntuu siltä kuin ois -25 suomessa. Kylmyys on täällä erinlaista jotenkin! Mun kingslandin untuvatakki on todellakin pelastanut mut jäätymiseltä. Onneksi meidän talon omistaja sai mun huoneen patterin korjattua, joten saan taas olkakrin sohvan sijaan nukkua omassa sängyssä. 2 viikkoa sitä tuli nukuttua siinä sohvalla kuitenkin. Eilen tultiin jäisinä kisoista kaheksan jälkeen kotiin ja keittiössä odotti soppaa ja erinlaisia kakkupaloja. Lämmitti kyl vähän mieltä.
Oltiin eilen dammessa kisoissa koko päivä. Siellä oli 2 M** luokkaa jonka hyppäs kaikki kolme ratsastajaa ja 2 hevosta joka luokassa. Hyvin meni kaikilla. Lauantaina oltiin eri paikassa kisoissa ja siellä A:lla meni tosi hyvin. Sijoittu yhen hevosen kans kahessa M luokassa, toisessa neljäs ja toisessa toinen. Tammansa kans S luokassa puhdas rata, mut jump offissa 2 alas. Hyvin meni silti! Oli aivan älyttömän kylmä ja kotona oltiin puolilta öin.

Mulle on tullu kauhee räkätauti, niinkuin aina kun on talvi ja kylmä. Tänään kävin sit ostamassa vähän helpotusta apteekista ja ruokakaupasta. Mulla on vapaapäivä tänään vihdoin!! 3 viikkoa saanu raataa, joten tuli kyllä tarpeeseen. Eilen menin rättiväsyneenä nukkumaan yheksältä ja heräsin tänä aamuna klo. 11. Sängystä nousin ylös pikkusen ennen yhtä... Mun ratsastaja on italiassa tämän ja huomisen ja se menee venäjälle kaheksi viikoksi just ennen kun lähetään espanjaan. Me lähetään sinne 14 tai 15 päivä ajamaan, joka on ihan kohta! Sitä ennen pitää kyl mennä osnabruckiin shoppaileen vähän kesäisempiä vaatteita.

Eipä tässä muuta tällä kertaa. Lupasin tehdä pannukakkuja mulle ja lauralle, joten ei auta kuin lähtä pyöräilemään tuonne hyytävään kylmyyteen ja sit värkkään pannukakkuja ja juomaan teettä sohvalle viltin alle :) Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Ps. Mukana Lauran ottama salakuva, kuvassa minä ja Sir Stanwell.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti