torstai 26. huhtikuuta 2012

Kommenttien kohtalo

Mulla on käyny nyt niin, että en pysty vastaamaan mihinkään kommentteihin, koska aina kun klikkaan kommentteja, se sivu vaan lataa valkosena ja ei oo koskaan valmis. Oon siis lukenu kommentit sähköpostista ja kiitos niille jotka ovat kommentteja laittaneet!
Ida kysyi, että missä päin pohjois-saksaa oon töissä ja paikan nimi on Schnarup-Thumby ja ratsastaja tosiaan Mike Patrick Leichle, tiedätkö Ida kys. ratsastajaa?

Lentolippu on nyt ostettu. Tuntuu et saa olla kokoajan ostelemassa lentolippuja, mut onhan tää toki jo kolmas kerta kun lentelin tänä vuona johonkin suuntaan. Lähtö on 8 päivä toukokuuta, eli vajaan kahden viikon päästä ja voin kertoa, että en malta odottaa! Oon jotenkin super innoissani ja looking forward. Toivon kovasti,että en tuu pettymään. Lennän hampuriin josta mua tullaan hakemaan, google mapsin mukaan sieltä olis joku parin tunnin ajomatka sinne tallille. Siinä onkin sit sopivasti aikaa tutustua ratsastajan kanssa :)
Mut hei käykää kaikki kattoon facebookista Mike Patrick Leichle- Team horze. Siellä on kuvia tallilta ja ratsastajasta!

Tänään on oulussa ihanan aurinkoinen keli ja tuli ihan kesäfiilis. Saksassa on jo 10-15 lämmintä joka päivä ja toivon kyllä, että tää kesä ois siellä parempi mitä viime vuona. Hyvältä silti näyttää, koska viime vuona kesä alko jo huhtikuussa kauheilla helteillä ja sit se meni tavallaan ohi. Tänä vuona ei oo tällaista tilannetta ollut siellä, joten odotukset on kovat!
Lisään tähän vielä yhen kuvan joka on otettu viime vuona näihin aikoihin Saksassa!

1 kommentti: