sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Jännittää!!

Mua jännittää tiistainen saksaan lähtö siis ihan älyttömästi! Meen ihan uuten paikkaan josta en tunne ketään ja moni asia on vielä tietämättä, kuten millaisia muut hevosenhoitajat on ja millainen asunto mulla on! Ilmeisesti viikonloppuna on jo kisat joihin ovat menossa ja ne on Norjassa Oslossa!! CSI Drammen. Aivan sika siistiä, en oo koskaan olla norjassa, ää mä repeän innostuksesta! Jännittää kyllä että millaisia hevosia siellä on. Kauhee kaipuu on ollu takas hevosten pariin, tänään kävin katsomassa kun kaveri starttas ulkokenttäkauden ihanalla nelivuotiaalla tammallaan ja se oli kyllä ihana heppapallero. Musta on tässä viimeisen vuoden aikana tullu vielä entistä isompi hevosten rakastaja. Oman hevosen tulen kyllä joskus ostamaan ja sitä pidän hyvänä.

Rapiat neljä viikkoa suomessa ja ollut yhtä juhlaa, mutta samalla ihanaa rentoutusta rakkaiden ihmisten parissa. Nukuttua on tullut paljon, vähän jopa liikaakin, koska aamuisin aina herään selkäkipuun. Voi toki myös johtua siitä, että oon nukkunu sohvalla.
Huomenna olis vielä edessä loppujen kamojen pakkaaminen ja postin kuumeinen odottelu. Nimittäin mulle pitäis sieltä tulla paketti hööksiltä jossa on chapsit ja pike-paita sekä ostin hevostalli markkinoilta charles owenin. Jos kyseiset paketit eivät saavu, olen melko kusessa ja joudun lähtä jostain chapsit ostaan. Kypärän porukat voi mulle lähettää myöhemmin saksaan. Mutta mulla on sormet ristissä, että paketit saapuisivat!
Tavaraa on lähdössä mukaan kyllä ihan mukavasti kaksi isoa matkalaukkua ja käsimatkatavaraksi iso puman nahkalaukku.

Eipäs tässä muuta, tämä tyttö on nyt kyllä yhtä hymyä ja käsien tärinää! Toivokaa mulle ihanat lukijani onnellista matkaa ja palataan asiaan saksan maalla!

9 kommenttia:

  1. Muista, että käsimatkatavaroihinhan saat ottaa ton Puman laukun lisäks vielä käsilaukun. ;) Mikä mun tapauksessa tarkottaa aina jotain jäätävän kokosta säkkiä. :D
    Onnea matkaan, ota kaikki ilo irti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei kädet riitä jos otan vielä käsilaukunkin, ja nuo kolme kyllä riittää ihan hyvin :) Ja kiitos!

      Poista
  2. Onnea! Kuinka olet päässyt hevosenhoitajaksi ulkomaille ja noihin isoihin juttuihin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Ekaan paikkaan pääsin suhteilla ja isoihin juttuihin kokemuksen karttuessa. Mutta yard and groom sivustolla on satoja avoimia työpaikkoja ja varmasti niihin moniin pääsee ensikertalainenkin. Itse olin tosi onnekas kun pääsin paikkaan jossa mulle opetettiin kaikki kädestä pitäen!

      Poista
  3. Hyvää matkaa!!! =) Onko sulla muuten kuokkikortti? Jos on niin auttoiko paikan haussa joskus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ei oo korttia ja monissa paikoissa sitä vaaditaan, mut itellä sen puuttuminen ei oo koskaan ollu ongelma :)

      Poista
  4. Paljon onnea matkaan! :) Itelläkin taas hirveä hinku ulkomaille, vaikka oonkin vasta hetkisen ehtinyt olla Suomessa, ja nää sun postaukset ei oo kyllä yhtään helpottanut asiaa! :D Mutta pidä hauskaa, ja toivottavasti saadaan lukea paljon sun kuulumisia.

    VastaaPoista