torstai 21. kesäkuuta 2012

Vuodatusta

Nyt tulee vähän angstinen viesti ja en tule lisäämään kuviakaan.. Anteeksi, mutta näin joskus!
Eli mun mieliala menee kokoajan vuoristorataa. Kaikki hevosten ja niiden hoitamisen kanssa on menny hyvin, kisoissa kaikki on toiminu mallikkaasti, eikä C oo valittanu mistään, päin vastoin on ollut iloinen kuinka osaan ite järjestää kaikki asiat eikä sen tarvi kävellä mun perässä korjaamassa jotain. Mutta se ratsastuspuoli................. En mä alun alkaen tullut tänne ees ratsastaan, mutta toki oon onnellinen että oon hevosen selkään päässy! Mutta ei se toki oo siihen jääny, vaan sit on itellä noussu tavoitteet hirveenä ja halu kehittyä ratsastajana. C on auttanut minkä pystynyt. Se nyt vaan tänään ilmaisi, että kuinka kokematon ratsastaja olen. Olin tekemässä Exellen kanssa laukanvaohtoa kun se sanoi, että ei halua mun tekevän koska en osaa vielä kunnolla ratsastaa. Aikoo kuulemma ensin opettaa mut ratsastamaan kunnolla ja sit näyttää miten laukanvaihto tehdään. Tiedän kyllä, että mun laukanvaihdoissa on vielä paljon hiomista ja ne pitää saada eleettömiksi, mutta kyllä mä laukat osaan vaihtaa. Tässä nyt sit herää kysymys, että a) oonko oikeesti ihan surkea ratsastaja joka vaan pilaa hevoset vai b) haluaako C vaan tehdä musta hyvän, eikä halua että ratsastan ok:sti.
Tiedostan myös sen, että oon ollut täällä vasta 2 viikkoa ja kisahevosten ratsastaminen on mulle aivan uutta... mua vaan masentaa ja tuntuu, että vaikka yritän kokoajan ihan täysillä ja kuuntelen kaikki C:n neuvot, ei ne vaan mee mulle kaaliin! Tänään C vähän jopa hermostu mulle koska en pystyny istumaan liikuttamatta yläkroppaa, vaikka kuinka yritin pitää itteeni paikallaan ja musta oikeesti tuntu että istun hyvin!
Lisäks otan kaikki liikaa itteeni ja henkilökohtasesti.

6 kommenttia:

  1. Must on tuntunu kans, että en osaa ratsastaa yhtään, kun tääl oon hevosen selkää "joutunu". Taii ainaki eka kerral ku jouduin hyppää, nii en osannu tuua hevosta ees kavaletille ja oon kuitenki hypänny aluetasolla. Ja sit viimeks eilen tuntu etten osaa yhtään kun ratsastin tol omal nuorel, vaik senki kaa välil menny tosi hyvin. Luulen kyllä, että osaat ratsastaa mut C haluu vaan että ratsastat oikein ja näin :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on aina ekoilla kerroilla uusien ja etenkin erilaisten hevosten selässä sellainen tunne etten osaa mitään. Se on ihan normaalia (: Kisahevoset ovat varmasti vielä ihan oma lukunsa!

    Uskoisin kuitenkin että työnantajasi haluaa että ratsastat mahdollisimman oikein ja hyvin! Hänhän hyötyy pidemmän päälle sinun opettamisestasi ja ratsastustaitosi paranemisesta, koska hänen hevosillaan ratsastat. Hän haluaa varmasti että ratsastat hyvin, eikä vain vähän sinne päin.

    VastaaPoista
  3. taidatte siskot olla oikeassa :)

    VastaaPoista
  4. Ihan vasta sattumalta eksyin blogiisi ja onpa kiva lueskella. Tosiaan vaatimustaso täällä Keski-Euroopassa on aika kova, joten ei kannata loukkaantua. Ole hyvilläsi vaan, kun saat opastusta - ei lahjattomiin jakseta omaa aikaa tuhlata. Vaikutat ihan unelmahoitajalta muutenkin, voi kun itsekin löytäisin joskus veroisesi. Tsemppiä ja kesänjatkoja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) suomalaisista hoitajista on yleisesti tykätty maailmalla..

      Poista
  5. On niitä/meitä suomalaisiakin kaikenlaisia ;)

    VastaaPoista