torstai 12. heinäkuuta 2012

Heppakalustoa uusiksi!

Meille tuli reilu viikko sitten saksasta 6-vuotias tamma. Ensivaikutelma hänestä oli, että sekopää. Kilju ihan kurkku suorana kokoajan karsinassa ja hyppi pystyyn kun C:n tyttö meni sen kans ekaa kertaa kentälle. Tammasta kuitenkin kuoriutu ihan hyvin käyttäytyvä tykkiheppa, joka otti sitten paikan C:n tallista. Vaihdossa annettiin C:n tytölle ruotsalainen alyttömän suloinen Calista, joka sattui olemaan mun lemppari! Tamman nimi on Spacy girl ja tässä hän on! Melko nätti :)

Lisäksi lähipäivinä Carubina siirtyy toiselle ratsastajalle ja tilalle tulee toinen, harmi sinänsä kun se oli kans ihan suloinen ja tänään just tein vähän lähempää tuttavuutta sen kans, niin teki Spacykin ;)




Jostain syystä mun nimeä ei näy enää Exellen kohdalla päivän aikataulussa... Sen omistaja on käyny nyt pari kertaa ja sen jälkeen sitä on muut ratsastellu.. Mä sen sijaan oon nyt ratsastanu pari kertaa Tassina tammaa ja se on ihan älyttömän kiva! Se oli ennen C:n kisahevonen ja siitä kyllä kisahevosmaista herkkyyttä löytyy ja se laukka! Aivan uskomaton laukka, tosi isot liikkeet vaikka ei mikään jättiläinen olekkaan. Kaikki askellajit on tosi pehmeitä ja kivoja, eteenpäinpyrkimystä löytyy tosi paljon ja toimii painoavuilla, ei siedä yhtään säheltämistä selässä saati sitten kädellä. Tänään jäi kyllä hyvä fiilis ratsastuksesta, musta tuntuu, et mun istunta on Tassinan myötä vähän taas parantunu ja C on nyt auttanu mua. Se on ehkä mulle parempi, et ratsastan muitakin hevosia, ihan vaan sen istunnan parantamisen vuoksi. Oppii käyttämään eri lihaksia. Huomenna meen Tassinan kanssa maastoon, C tulee Anastasialla. Pakko kyl kysyy, et mikä ongelma mulla ja Exellellä on. Tänään kävin vaan kävelymaaston sillä ja huomenna sen ratsastaa yks toinen. Mua vaan pelottaa jos oon oikeesti jotenki huonosti ratsastanu sitä ja se omistaja on jotain valittanu :s Kiva jos se inhoaa mua nyt kun joudun hylkään sen :( Tai sit se vaan on onnellinen..

Mua on väsyttäny tänään ihan sikana. Ilma on ollu vähän viileämpi ja on tuullu. Ihanteellinen laudunnus- ja ratsastuskeli! Lisäksi otettiin tuossa C:n kans pari kaljaa, joten ei muuta kuin unta palloon ja koittas päivitellä vähän useammin! Kiitos uusille lukijoille liittymisestä :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti