maanantai 22. lokakuuta 2012

Alina ratsastaa!

Olkaa hyvä, yllättykää, kärsikää, whatever, mut tässä nyt niitä mun lupaamia ratsastuskuvia Zamiralla. Mulla on kuvissa kauhea könötys, mut on mun istunta silti parantunut! Kuvissa Zamira menee melko pitkänä, koska mun suuri ongelma on edelleen se, että en saa pidettyä ohjia tiukalla, vaan ne aina lipsuu pitkiksi... Olis kiva saada jotain kommenttia! :)
Kuvat on otettu iphonella ja oon joutunu niitä vähän zoomailemaan koneella, joten laatu sen mukanen :s








Täällä on ihan kummallinen ilma! Pari viikkoa sit oli melkeen nollassa ja hevosille laitettiin talliin 2 toppista, mut tänään ollu yli 20 lämmintä ja täyttä aurinkoa! T-paidassa saanu hillua. Hevosetki ihan ihmeissään ja hikeä pukkaavat. Mut ei tälläsella kelillä osaa pukeutua! Aamulla aina pari takkia päällä, mut päivän kuluessa saa olla kokoajan riisumassa kerrastoja..
Mulla on huomenna vp, koska loppuviikko on taas hässäkkää. Mulla on kauhee stressi siitä, että Spaicy ei oo klipattu, joten ajattelin jopa uhrautua vapaapäivänä sen klipata. Meillä on kisat perjantaina ja ei sen kans kehtaa lähtee jos ei oo klipattu, vaikka ei oo ees kovin paksu karva, mut en haluu et muut groomit ajattelee, et oon paska groomi :DD tiiän, ajattelen liikaa.. mut kyl mä vertailen muita hevosia, niiden klippauksia ja letityksiä omiini. Oon joskus liian kilpailuhenkinen.

7 kommenttia:

  1. miten voitkin olla noin mutkalla tuolla selässä tossa ekassa kuvassa :DD aika huvittava

    VastaaPoista
  2. Minun mielestä ihan hyvännäköistä menoa! : ) Ryhti vaan paremmaksi niin kyllä se siitä.

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! :) Olen niiiiin kade auringosta.. Tuntuu että kuolen tähän pimeyteen, eilen piti oikein mennä ikkunaan katsomaan, kun aurinko hetken pilkisti. :D Sitten se olikin jo hävinnyt kun pääsin töistä. :(

    VastaaPoista
  4. Kiva nähdä ratsastuskuvia sustakin! :) Ihan hyvältä näyttää. Ekalle kuvalle minäkin vähän naureskelin, mutta kaikista meistä tulee ajoittain otettua tuollaisia kuvia. :D Ihanan näköinen pohja tuossa kentässä.

    VastaaPoista
  5. Täältä löytyisi vähän tunnustusta blogillesi :) --> http://lauraratsastaa.blogspot.fi/2012/10/post-it-tunnustus.html

    VastaaPoista
  6. Sulle on haaste mun blogissa ! :)
    jenninhevoselamaa.blogspot.com

    VastaaPoista