keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Kisailuja jälleen

C on edelleen kisatauolla, mut mä lähen huomenna groomiksi sen tytölle kansainvälisiin juniori ja nuoret ratsastajat kisoihin. Paikan nimi on Chevenez, mut en löytäny netistä mistään linkkiä sen kisan sivuille. Se on tosiaan tarkotettu vain alle 25 vuotiaille ratsastajille ja sinne tulee porukkaa muualtakin kuin sveitsistä ja ilmeisesti muunmuassa Anna-Julia Kontio on tulossa sinne sveitsiläisen kundikaverinsa kans. L on menny sinne kisoihin jo tänään kolmen hevosensa kanssa koska siellä oli eläinlääkärin tarkastukset ja me huomenna sit ajetaan sinne C:n kans perästä. Ihan rento viikonloppu tulossa kun vaan 3 heppaa lähtee ja kaikki hyppää yhen luokan päivässä. Lisäksi C auttaa aina tallissa, joten me saadaan taas hyvällä tiimityöllä hommat sujuvasti tehtyä. Kisat on tällä kertaa hallissa, joten ei niin kauheesti tarvi säästä murehtia. Viimeset pari päivää täällä on satanu ihan hulluna, eikä hevoset oo menny laitumelle. Mua se ei kyllä oo haitannut, koska laitumella olon jälkeen hepat on aina niin likasia ja niitä pitää puunata monta tuntia.

C oli ilmeisesti luullut, että mua v*tuttaa ratsastaa ja se tänään sit kysy sitä multa. Sanoin, että ei todellakaan v*tuta vaan on tosi kiva ratsastaa, mut mua alkaa aina vaan ärsyttään jos ei mee ratsastus putkeen. Se sano loppuun, että oon kehittyny ihan sikana! Ratsastin eilen ja tänään sellasen uuden hepan, joka kylläkin on jo huomenna lähössä. Se on melko iso ja pullea, eikä omista kauheesti lihaksia. Aluks tuntu, et en osaa yhtään ratsastaa sillä, koska sen askeleet on niin isot, mut loppua kohden sain sen melko mukavasti kulkemaan ja istuminen oli helpompaa.

Mulla ei oo nyt aikaa kirjottaa enempää, koska haluan siivota mun huoneen ja sit pitää pakata kisoihin, sekä toki syödä ja kattoa salkkarit youtubesta!

Seuraavan kerran musta kuulee maanantaina ja yritän ottaa kisoista joitain kuvia ;)

syksy <3

1 kommentti: