lauantai 6. lokakuuta 2012

Kuulumisia

Mulla tosiaan oli synttärit tiistaina. Lounaalla syötiin kakkua ja mulle oltiin tilattu leipomosta gluteeniton kakku. Siinä oli pohjalla marenkia, 2 kerrosta erinlaista jäätelöä ja päällä kermaa. Oli ihan sika hyvää! Lahjaksi C:ltä sain kingslandin London 2012 fleece/collegetakin ja kl lippiksen. Melko arvokas lahja, mut aivan loistava, kingslandista kun tykkään.

(Takin selässä on näyttävät logot!)

Äiti lähetti mulle Nälkäpeli-dvd:n ja suklaata. Meidän kodinhoitaja antoi mulle Vichyn suihkugeelin ja vartalorasvan. Yks lahja on vielä tulossa Ziezon ja Anastasin omistajalta. Se tilas mulle pikeurin ratsastushousut.

Illalla mentiin syömään spaghetti-factoryyn ja oli sika hyvät ruuat! Olin iloinen kun kaikki annokset sai gluteenittomalla pastalla. Myöhemmin mentiin parille drinkille ja minä tietty join mohitoja ;)
Tästä kuvasta näkee kuinka väsynyt olin. Keskiviikkona mulla oli vapaapäivä ja en tehnyt oikein mitään. Söin suklaata ja katoin sen äitin lähettämän dvd:n.

Loppuviikko on ollu melko kiireistä ja oon ollut vähän huonolla tuulella, kun on ollu niin paljon työtä C:n hevosten lisäksi ja muut ei oo kauheesti auttanu mua. Torstaina me saatiin pienet kisalisät niistä meidän kotikisoista, menin sit shoppaileen itelle synttärilahjoja. Tuli ostettua ihan liikaa ja rahaa meni aaaivan liikaa. Ostin kahet korkkarit, talvitakin, punaset housut ja alusvaatteita. Rakastuin siihen takkiin ja niihin housuihin, mut ne kengät ois voinu jättää kauppaan. Toiset niistä on tosi epämukavat kävellä koska niissä on ihan sikana korkoa.



Eilen me oltiin bilettämässä octoberfesteillä ja oli kyl ihan sika makeet bileet! Harmi vaan kun piti melko aikasin lähteä kotiin (1:30) eikä hirveenä kerenny bilettää. Se paikka oli sellanen jätti teltta ja siellä oli paljon baareja ja sit tanssilattia ja DJ. Lisäks siellä ylhäällä katonrajassa heilu jotain tanssityttöjä. Musa oli aika jees ja oli ihana tanssia. Juomia tuli taas otettua ihan tarpeeksi. Aamulla oli hirveä väsy! Tänään se väsymys näky mielialassa ja hermoissa. Ratsastin Charlien ja meni ihan päin sanonko mitä! En meinannu saada sitä ees laukkaamaan! Se vaan lähti ihan täyttä ravia. Mulla melkein tuli itku ja teki mieli luovuttaa, mut jaksoin pinnistää niin kauan, että sain pari hyvää pätkää alle. Lisäksi kävin maastossa Zamiralla ja Donatellalla. Iltapäivä oli kiireinen sen takia, koska piti maastoilla kerran. Juoksin sitten sen jälkeen koko loppupäivän ja pääsin vasta kuudelta alottamaan normaalin lauantaisen varustehuoneen siivouksen ja satuloiden puunaamisen. Olin valmis 7 aikoihin ja oon tässä nyt oottanu jo yli puoli tuntia suihkuun pääsyä. Se on joskus tosi v-mäistä kun on vaan yks suihku ja 5 ihmistä ja kun yks niistä ottaa aina sikapitkän suihkun. Lämmin vesi ei onneks koskaan oo loppunu.

Huomenna hevosilla on vapaapäivä ja katoin äsken sääennustetta ja sen mukaan sataa kaatamalla huomenna, joten ne menee varmaan vaan walkkeriin. Tänään oli ihana ilma ja lämmintä +21 astetta!
Ens viikolla C:n tyttö lähtee neljäksi päiväksi kansainvälisiin juniorikisoihin ja lähen ehkä groomiksi sinne. Kisaoihin on aina kiva lähteä, joten looking forward ;)
Mää lähen laittaan itelle illallista/iltapalaa ja se on tällä kertaa rahkaa ja hedelmiä! Sen jälkeen pitääkäydä tallissa tsekkaan hevosten loimitilanne. Ne on hienno nyt ihan sikana, koska ne kerkes kasvattaa talvikarvan ja nyt on ollu niin lämmin. C ei jostain syystä halua, että niitä klipataan muutamaan viikkoon. Ne on ihan kamalan näkösiä!


Suloset Zamira ja Donatella <3

4 kommenttia:

  1. miks tol yhdel on tollaset paketit jalois? oliko se nälkäpeli hyvä?

    ps. hyvää synttäriä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on hivarit joissa lampaankarva vuori :D
      kiitos :)

      Poista
    2. niin ja se nälkpeli ei ollu kauheen hyvä, koska siinä ei menny kaikki asiat niinku kirjassa, eli pieni pettymys, mut ihan katottava :)

      Poista
  2. Ihania ostoksia! Korkokengillä kävely vaatii alussa aina treeniä, etenkin jos ei ole tottunut niitä käyttämään. Kuitenkin silloin kun niillä osaa kävellä, niin ne on upeat! Lyhyenä ihmisenä käytän paljon korkkareita, niin tiedän kyllä mistä puhun :D

    VastaaPoista