torstai 1. marraskuuta 2012

Shopping!

Mun on nyt vaan ihan pakko hehkuttaa tän päivän ostosta! C kysyi, et haluanko lähteä niiden kanssa heppatarvikeliikkeeseen, koska niiden piti ostaa veredus suojia dealing hevosille. Lähin sit mukaan ja ihan vaan katselumielellä, mut sit ajattelin, et voisin kokeilla muutamia kingsland housuja ja sellasia vähän paksumpia versioita, että jos niiden avulla vaikka välttyis pakkasihottumasta joka mulla oli viime talvena toosi paha. No kokeilin sit muutamia sellasia medium housuja ja yksiä softshell housuja jotka oli kyl tosi ihanat ja lämpimät ja niissä oli taskuissa sellanen teddykarva vuori! Ne oli tosi suloset! C sanoi, et tuntee sen paikan omistajan ja saa yleensä sen puhuttua antamaan vähän alennusta. Päädyin sit yksiin sellasiin keskipaksuihin housuihin joiden hinta about 260 frangia ja ajattelin, et jos ne vaikka sais parillasadalla,niin ei se kirpase ku kerran.. No sain ne satasella! Pikkusen kait loksahti suu auki kun näin sen hinnan! Hymyssä suin sen maksoin ja äkkiä ulos liikkeestä! Onneks sain tietää sen hinnan vasta kassalla, koska muuten oisin varmaan ostanu vaikka mitä muutakin.. Ihan unohdin, et oon joku aika sitten tilannu hauptnerilta jotain tavaraa. Mut kumma kun ne ei oo tullu.
No tässä ne kingslandit nyt on!

Nuissa on harmaat kangaspaikat polvissa. Tykkään tuosta mallista tosi paljon, koska se ei oo niin korkee mitä mun uusissa pikeureissa. Näyttää maha vähän vähemmän raskausmahalta :D

Mulla on tänänä vapaapäivä. Oon ollu koko alkuviikon ihan kipeenä, kauhea kurkkukipu ja yskä. Ääni lähti tiistaina ja eilen siitä ei ollu juuri mitään jäljellä. C sit keitti mulle jotain parannusteetä ja anto jotain homeopaattista lääkettä. Nukuin 12 tunnin yöunet ja aamulla olo oli jo paljon parempi. Siivosin sit tän mun huoneen lattiasta kattoon ja nyt täällä on taas kiva olla!
Päivällä katoin vaan jotain vanhoja salkkareita ja kävin kaupassakin.
Tiistaina mun piti liikuttaa kaikki hepat ja se oli melko tuskaa! Aamulla juoksutin eka Chelsean ja sen jälkeen ratsastin Spaicyn sekä Ziezon. Kurkku oli niin kipeä ja tukossa, että välillä piti vaan kävellä kun ei meinannu happea saada. Kyllä mä kuitenki liikutin niitä about 30 min ravissa ja laukassa. Molemmat oli vähän hitaita tapauksia, joten piti ihan kunnolla ratsastaa!  Vitsi kun en meinaa enää muistaa, et mitä tein minäki päivänä.. Se on varmaa, että eilen juoksutin Chelsean, donatellan ja anastasian. Tiistaina juoksutin Zamiran, mut maanantaina ratsastin sen. Eilen se ratsastettiin, mut en minä, koska olin niin kipeenä. Tiistaina kävin maastossa Chelsealla ja Donatellalla ja Dona oli vähän tyhmä, eka se hermostu lehmistä ja lähti autotiellä laukkaan ihan täyttä kotia. Jos sitä yritti pidättää sillä lähtöhetkellä, niin se vaan hyppäs pystyyn. Se teki sen saman vielä 2 kertaa. Ziezon ratsastin nyt viime päivinä 3 kertaa ja Spaicyn kahesti, sekä yks juoksutus. En nyt vaan oikeasti enää muista, että millon! C ei tainnu lauantaina ratsastaa, joten sillonkin mun piti liikuttaa hepat. Sunnuntaina myös olin töissä ja ratsastin Zamiran sekä juoksutin Donan. Tänäkin sunnuntaina mulla on töitä, koska olin tänään vapaalla :s Tää päivä on menny hirveen nopeesti!!

Leikkasin myös tänään tukkaani! Päätin, että nuo kuivat latvat saa kyytiä ja laitoin sakset heilumaan, koska en usko että oisin ikinä saanu itteäni raahattua kampaajalle. Katoin sit youtubesta videon, et miten saa siististi leikattua pitkät hiukset ja saksin sit sen mukaan. Pituutta lähti reilu 5 cm ja on nämä nyt paljon paremmat!

Nyt ajattelin mennä suihkuun peseen tän mun tukan ja ehkä saksia sitä vähän lisää jos on tarvetta! Sen jälkeen paistan itselleni munakkaan ja alan kattoon leffaa :)) Hauskaa viikonloppua onnekkaille suomalaisille, joilla sellainen normaalisti on vapaa ;)

5 kommenttia:

  1. Millon vastaat niihin kysymyksiin jotka tuli kysymyspostaudta varten? Kiv blogi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon vastannu siihen jo :)
      http://alinasaksassa.blogspot.ch/2012/10/vastaukset-kysymyksiin.html

      Poista
  2. ihanat housut! t. Kade ;)

    VastaaPoista
  3. Oot todella todella kaunis! Oon jääny tähän blogiin ihan koukkuun, käyn monta kertaa päivässä kattomassa. Oon ite unelmoinu aina lähteväni ulkomaille heppatöihin mut en osaa yhtää kieliä.. :( Kadehdin sua, oot noin nuori vielä ja pärjäät upeasti siellä!
    terveisin: typy 20v

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kovasti! :)
      kieliä kyllä oppii käytännössä. en itekkään oo mikään mallioppilas koulussa, opin parhaiten käytännössä :)

      Poista