sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Leppoisa sunnuntai

Tänään mulla oli aamutallin jälkeen koko loppupäivä vapaata. Otin sitten pienet päiväunet ja sen jälkeen me lähdettiin Berniin vähän kiertelemään. Kaikki lumet on sulanu pois ja tilalle tullu tällanen ankea harmaus ja sade.. :(
Ostin tänään bernistä punaiset kiilokorkkarit joissa se korko on sellasta glitteriä ja ne on avokkaat. Maksoin niistä huimat 9,90 frangia, mutta ostin ne vaan joulua varten ja mun punaisten farkkujen kanssa käytettäviksi. Lisäksi ostin siihen asukokonaisuuteen punaiset glitterikorvakorut ja tiistaisella shoppailureissulla ostin valkoisen neuleen jossa kultaista lankaa ja se tässä kuvassa päällä!
Mulla oli tiistaina iltapäivävapaa, ja me käytiin meidän uuden heppahoitajan kanssa pikaisesti bernissä ja ostin tuon neuleen ja toisen neuleen H&M:ltä. Lisäksi ostin postista halvan samsungin puhelimen ja siihen uuden sveitsiläisen liittymän, koska mun vanha puhelin alko olemaan aivan sökö!
Tänään ostin lisäksi farkut, mutta en sen kummempaa! Pitää joulun jälkeen lähtee alennusmyynteihin, niin voin sit katella jotain suomen tuliaisia :)

Muutaman tunnin kiertelyn päätteeksi mentiin syömään meksikolaiseen ja ruoka oli ihan hyvää, vaikka olisin odottanut vähän tujumpia eväitä! Tässä pari kuvaa sieltä ja C pakotti mut kuvaan söpön tarjoilijan kans :D


Saa nyt nähdä, että mitä huominen tuo tullessaan ja ensi viikko. Se nyt ainakin taitaa olla varmaa, että Zamira ei ole enää minun. Mutta mun pitää nyt vaan ottaa sellanen kypsä asenne tähän. En saa kiintyä liikaa hevosiin jotka voi lähteä pois minä hetkenä hyvänsä. Mut ei se fakta, että Zamira on ainut hevonen maailmassa joka on herättänyt mussa näin paljon tunteita, muutu miksikään. Paljon hevosia tullu nähtyä ja ratsastettua, mut tuo nyt vaan silleen tuntu nin oikealta ja sen luonne ja kaikki yhessä teki siitä jotain niin hienoa. Mutta ai auta kuin jatkaa tästä eteenpäin ja ratsastaa sit vähän erilaisia hevosia, se on ainakin mun kehittymisen kannalta hyvä juttu!

13 kommenttia:

  1. Harmi että joudut luopumaan Zamirasta. :/ Toivottavasti joskus tulevaisuudessa löytyy samanlainen kaviosuhde. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, mut tänään vielä sain ratsastaa sillä :)

      Poista
  2. Hei minkä ikänen olit kun ekan kerran lähit ulkomaille töihin ? Pitikö sun anoa oleskelulupaa tai jotakin viisumia ? Ja sinun matkasi C mukana kilpailuihin? Joudutko itse kustantamaan ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin 19 ja ei tarvinnut anoa suomen puolella mitään, mut sillon saksassa tentiin mulle paperit ja osoite muutettiin saksaan ja olin saksan kirjoilla siis.

      Poista
    2. ja ei tarvi ikinä mitään kustantaa ite kisoissa :)

      Poista
  3. maksaako se osoitteen vaihdoksetja muut jotakin ?

    VastaaPoista
  4. Heii tuli viel mieleen että kun tonne Saksaan lensit täältä Suomesta, niin jouduitko itsekustantamaan lennot ?

    VastaaPoista