sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Yksi viikko taas vierähtänyt.

Täytyy kyllä todeta, että tämä mennyt viikko on mennyt älyttömän nopeasti! On tapahtunut niin surullisia kuin iloisiakin asioita. Päivät ovat menneet omalla painollaan liikaa srtessaamatta.
Olisiko ollut keskiviikko kun mun lempihevonen Alvatore lähti pois. Sille tuli asiakkaita ja ne otti sen heti mukaan :( Se oli mulle tosi rakas hevonen ja kyyneleet silmissä talutin sen sinne hevosautoon ja annoin porkkanan viimeisen kerran. Se oli vaan niin ihanan luonteinen hevonen. Se oli meillä koko talven ja ei keretty kisata vielä sen kanssa, mutta tarkoitus oli mennä ens viikolla. Tänään meillä oli myös asiakkaita yhdelle C:n hevosista ja ne tykkäs siitä. Katotaan, niin sekin sit lähtee ja meille ei jää enää yhtään sellasta heppaa joiden kanssa ollaan jo pidemmän aikaa treenattu.
Zamiralle olis nyt ostaja. Se on C:n hyvä ystävä ja kouluratsastaja. Hänen kanssaan Zamiran ei tarvis enää koskaan ylittää edes maapuomeja. Tamma kuitenkin jäis tänne meidän tallille ja saisin ratsastaa sitä aina kun omistaja ei pääsisi tulemaan. Nyt en ole ratsastanut sitä tällä viikolla ollenkaan, koska se ostajaehdokas on ratsastanut sen päivittäin.
Sen sijaan ratsastin kahtena päivänä sellasen pienen ja pyöreän mustan ruunan ja se laittoi mut kyllä ihan kunnolla töihin. Eilen ratsastin 4 hevosta, koska C ei kerennyt ratsastaa.

Eilen me käytiin kolmen hengen porukalla keilaamassa. Otin aluksi vahingossa 16 kiloisen pallon ja luulin, et se on 8 kiloa. Ihmettelin sit, et mikä mun kädessä on vikana kun siihen sattuu niin kauheena ja tuntuu väsyneeltä. Onneks tajusin kokeilla 10 kiloista ja älysin, että olin pelannut jo muutaman heiton ajan liian painavalla pallolla :D Keilailun jälkeen mentiin Irish baariin juomaat yhdet ja sitten kotia kohti.
Aamulla sain nukkua, koska mulla oli tänään töitä vasta iltapäivällä. Nukuin kuitenkin vain yhdeksään, mutta otin kuitenkin päiväunet yhdestä puoli kolmeen. Aamulla siivosin tän meidän asunnon ja kolmen aikoihin menin talliin laittamaan hevosia kävelykoneeseen ja siivosin karsinat, jaoin heinät ja lakaisin.
Mulla on taas joku flunssa tulossa, kun nenä ja silmät vuotaa ja on ihan voimaton olo. Oon juonut teetäkin melkein yhen paketin viikossa.
Taidan viettää loppuillan sängyssä katsomassa greyn anatomian 7 tuotantokautta. Pitäis saada se kahdeksas jostain hommattua...

Ens viikolla alkaa kisakausi ja meillä on nyt 3 kertaa viikossa kisat seuraavat 5 viikkoa, mutta kisat on 10 min ajomatkan päässä.
Hui, enää 4.5 kuukautta jäljellä :o

7 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mitä? :D C on siis nainen, eikä mulla pomon kans olis mitään romanssia! Mistä oot tuollasta saanut päähäs?
      Lähen koska pitää opiskella.

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. aa okei sori (järki älä jätä ainakaa mua)

    VastaaPoista
  4. Hei!

    Onko sulla jotain sähköpostia mistä suhun saisi yhteyttä? Olen lukenut blogiasi ja olen niin valmis lähtemään pois suomesta. Kertoisin mielelläni lisää omasta työhistoriastani jne. Ikää on 25v. Kiitos jo etukäteen! :)

    VastaaPoista
  5. Jos siellä ei ole töitä enään tarjolla niin tiedät ehkä paikkoja mis olis töitä, hyviä paikkoja?

    VastaaPoista
  6. Olen vasta aloittanut lukemaan blogiasi ja tykkään tästä kovasti! Haaveilen että joskus pääsisin/uskaltaisin ulkomaille lähteä pyörähtämään hevoshommissa. Kun lähdit Sveitsiin oliko sinulla taustalla mitään saksankielen opiskeluja vai menitkö vain ihan englannilla?:)

    VastaaPoista