lauantai 31. joulukuuta 2011

Hyvää uuttavuotta 2012!

Suomessa on jo vuosi 2012 mutta täällä mennään vielä vanhan vuoden puolella. Suomalaisena kuitenkin elän jo vuotta 2012! Tämä on mun viimeinen päivitys Belgiassa. Viime päivinä tunteet on ollu tosi sekavat. Käytiin torstaina F:n ja sen kaverin kans Mechelenissä (maailman cupin osakilpailu) iltamenoissa. Koko paikka oli aivan WAU!! En oo ikinä nähny moista. Aivan super iso halli ja areena. Sikana hevostarvike ja muita liikkeitä, ruokapaikkoja, baareja yms.. Olin aivan huuli pyöreenä. Siinä vaiheessa tuli sellanen olo, että tämänhän takia tulin Belgiaan. Täällä on niin erinlaiset kisat mitä saksassa. Mutta en malttanut edes sinne asti oottaa että oltais F:n kans menty kivoihin kisoihin. Oli vaan pakko seurata omia tuntemuksia, en ollu iloinen täällä ja siihen samaan syssyyn sit tuli työtarjous Saksasta, joten yksi asia johti  toiseen. Mulla on vaan nyt alkanut hirvittämään se, että mun työ saksassa ei ole sitä mitä on luvattu. Pelkään, että "joudun" auttamaan muitakin ratsastajia, esim. kun muut hevosenhoitajat on vapaalla. Ei siinä käytännössä oo mitään pahaa kerran tai kaks viikossa tehdä vähän rankempaa työtä, mutta periaatteessa se ei kuulu mull! En minä täälläkään pahemmin muita auta vaikka niillä on 40 hevosta ja pari hoitajaa. Ja kiva, sain just tietää, et kun meen saksaan, joudun klippaamaan 5 hevosta kahdessa päivässä..... Eipä siitä sitte sen enempää.

Huomenna teen vielä aamun töitä, 7-10. Sit pakkaan loppuun, siivoan huoneeni, käyn suihkussa ym. F vie mut kentälle ja lähetään yhen jälkeen. Kiva kun F tänään just kerto, et ois voinu viedä mut dusseldorfiin ja sieltä oisin ottanu 2 tuntia kestävän junan osnabruckiin joka on 30 min päässä missä asun!! Kiva toki tietää asiasta nyt. Oisin lisäks säästäny 150 euroa rahaa. Nyt lennän eka frankfurtiin, ootan siellä 5 tuntia ja sit lennän bremeniin. Mutta jälkiviisaus paras viisaus, eipä sitä tässä vaiheessa kannata sitä enää miettiä.
Mun maha sanoo sopimuksen irti koska oon syöny tänään vaan yhen leivän, suklaata, karkkia, sipsiä ja juonu sikana kokista, joten nyt pitää mennä nukkumaan!

Hyvää uutta vuotta vielä kaikille ja toivottavasti ensi vuosi tulee olemaan super!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti