keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Takaisin satulaan

Nyt on toden teolla tullu palattua takaisin satulaan pienen tauon jälkeen, mikä tuli kun olin saksassa. Eilen ja tänään ratsastin 3 hevosta, 2 5-vuotiasta ja yhden 4-vuotiaan. Se nelivuotias oli hauska, sellanen kauheen reipas ja laukkas vaan pää pitkänä kauheeta kyytiä :D Annoin sen sit mennä silleen aika rennosti, että en viittiny kauheesti alkaa kokoamaan sitä, en ees tiedä mitä se osaa ja mitä ei... 5-vuotias Tacca oli yllättävän mukava, se kulki oikeinpäin ja oli reipas. Aluks sillä meinas vähän kaatua laukka ympyrällä, mut kyllä se sit siitä alko paremmin sujumaan. Amy oli tänään ihan kuuma taas!! Aluks se ei meinannu liikkua mihinkään ja otin sit raipan kans pari kunnon laukkapyrähystä ja sit se heräs.. Ois kokoajan halunnu olla menos, vaihto laukat pukin kautta ja teki ihme kenguruloikkia kun yritin ottaa vähän kiinni sitä, hieno hunteri meillä! Loppuja hevosia oon juoksutellu, jos on vaan juoksutushalliin päässy... Ärsyttää kun mua pompotellaan täällä miten sattuu. Nuilla muilla on 40 hevosta ja toki ymmärrän, et niiden pitää päästä ulos, mut mun pitää aina alistua jos ne haluaa käyttää walkkeria tai juoksutuspaikkaa.. Monesti joudun ottaan omat hevoseni pois. Juu mulla on 7 hevosta ja niillä 40, mut ei se tarkota sitä ettenkö sais laittaa omiani ulos!!
F tulee huomenna illalla ja mun pitää ajaa Brysseliin hakeen se, paniikki. Se varmaan sit ratsastaa perjantaina kaikki. Mulla on enää muutama hassu päivä täällä, mut voin kertoa, että oon ihan sika helpottunu, et pääsen pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti