perjantai 6. tammikuuta 2012

Back in germany!

Olen saanut lisää lukijoita! Kiitos siitä oikein kovasti, nyt yritän päivitellä tiuhasti. Ongelma vain on se,että mulla ei oo asunnilla nettiä, joten dataaminen tapahtuu aina tallin varustehuoneessa. Yritän kuitenkin päivittää aina kun tulee jotain tärkeetä sanottavaa tai tapahtumia. Tulin siis tänne sunnuntai iltana ja aloitin työt maanantaina. Laura tuli hakemaan mua lentokentältä ja oli aivan ihana nähdä taas. Heti tuli sellanen olo, että oon kotona. Mut pakko myöntää, että tää on mulle niinku toinen koti. Maanantaina alko sit työt normaaliin tapaan klo 7 ruokkimalla ja siivoamalla karsinoita. Täällä on nyt vaan 3 työntekijää ja kaikki siivoaa 7 karsinaa. Mun ratsastaja on siis venäläinen 30-vuotias nainen ja se oli venäjällä lomalla, joten sen kans työskentelyn alotin vasta eilen. Se vaikuttaa ujolta, mut laura sano, et se on tosi mukava ja niistä on tullu hyvät kaverit. Oon itekki sen verran ujo, että en oikein osaa alottaa keskustelua ja kun en tiedä, että mistä puhuisin sille. Uskon kuitenkin, että se ajan kans siitä paranee ja aletaan jutteleen enemmän.
Me lähetään espanjaan 17 helmikuuta ja ollaan siellä maaliskuun loppuun asti. Siellä on tosi iso kisa sunshine tour. Oon tosi innoissani, mutta reissu tulee olemaan varmasti tosi rankka. Matkat sinne kestää 3 päivää/suunta ja me joudutaan pysähtymään kolmesti ja purkamaan hevoset. Toivottavasti siellä ois kivan lämmin ja mukavaa porukkaa. Espanjasta enemmän kun se on ajankohtaisempi!

Tällä viikolla oon klipannu kaikki 5 hevosta jotka mulla on hoidettavana ja aamut on ollu aina ihan rentoja. Iltapäivisin oon yleensä auttanu Lauraa. Mun ei tarvis auttaa, koska mulle kuuluu vaan mun ratsastajan 5 hevosta, mutta oon ollut ite Lauran asemassa 10 kuukautta ja tiedän kuinka rankkaa se on. Joten en todellakaan meinaa olla mikään kermaperse ja lähteä vaan kotiin syömään suklaata kun oon omat hevoseni hoitanu. Tänään autoin ruokkimisessa ja pesin varusteita. Nyt Laura klippaa yhtä hevosta jonka omistajat tulee kattoon sitä huomenna ja se on ihan naurettavaa, koska siitä ei lähe yhtään karvaa!! Sama homma oli kaikkien mun hevosten kans, karvaa lähti vähän päästä ja jaloista, mutta muuten ei kyllä pystyny sanoon, että mistä kohasta klippasin ja mistä en....

Juu, mut laura alkaa nyt oleen valmis klippaamisessa joten me lähetään kotiin tekeen jotain ruokaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti