keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Aina ei mee nallekarkit tasan

Heippa vaan täältä saksasta jälleen!
Mun pää on nyt vaan niin sekasin, että meen heti asiaan. Eli siis tulin tänne eilen illalla ja oli vähän ahistava olo toki tulla uuteen paikkaan ja kun heppahoitajista 2 ei puhu englantia ja jotenki äää. Mut sit aattelin, et kyllä se tästä, huomenna edessä kunnon työpäivä yms. Mentiin aamulla seiskaksi, ruokittiin ja siivottiin karsinat. Sit mentiin puolen tunnin aamupalatauolle. Sen jälkeen pomo ratsasti ja yks sen ratsastajista, minä kävelytin monta hevosta käsin maneesissa, koska ei oo kävelykonetta. 20 min piti kävellä per horse. Sit kans ratsastin yhen, sellanen 17-vuotias ruuna jolla on hieno kisaura takana. Mut se oli ihan hirveen vahva ja jäykkä! Se vaan laukkas ihan täyttä eikä mun istunta riittäny pysäyttämään sitä! Se oli ihan kamalaa. M sit sano, et you ride okay. Se luultavasti tarkottaa, et ratsastan päin persettää.
Sen jälkeen se kutsu mut jutteleen sen kans ja kahville. Se meni sit heti asiaan ja sanoi, että voi kokemuksesta sanoa, että en oo tarpeeks hyvä tähän työhön, enkä tule koskaan olemaankaan. Sillä ei oo aikaa opettaa mua. Ihan uskomatonta oikeesti miten joku voi tehdä päätöksen puolen päivän perusteella. Ja se muka kuvittelee, et mun pitäis osata kaikki jo valmiiks, mut jokanen ratsastaja tekee asiat erillä tavalla. Mä oon vaan tosi järkyttyny tästä koko jutusta. En ees tehny paljoa mitään tänään! Se näki mut kävelemässä hevosia ja ratsastamassa yhden, miten ihmeessä se voi tehä niiden mukaan johtopäätöksiä, siis ihan uskomatonta!

Ehkä parempi, että lopettelen tältä päivältä.

6 kommenttia:

  1. No oho o.O Olipa outoa... Eli saitko virallisesti potkut, vai saatko vielä yrittää? Pelottavan äkkipikaista oli sen tyypin puolelta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No periaattees potkut, koska se ettii kisagroomia ja musta muka ei oo siihen. Sillon kun se kerto sen, niin en oikein osannu sanoa mitään, mut nyt kyllä tulis tekstiä. Se vaan teki ihan ihmeelliset johtopäätökset joiden mukaan en osaa tyyliin mitään!

      Poista
  2. Vähä outo :( mitä aijot tehä nyt siis tarkotan että jäätkö saksaa ja etit jonku muun paikan vai tuutko suomeen ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oon täällä nyt varmaan sen pari viikkoa, vähän vajaat, sit tuun pariks viikkoo suomeen ja ammattikorkean pääsykokeisiin. Sit ois vielä tarkotus lähtä johonkin päin kesäksi ja jos kouluun en pääse, niin jäädä sit vielä vuodeksi. Toki jos kouluun pääsee ja tykkää olla vielä ulkomailla, niin vois sit lykätä alottamista :)

      Poista
  3. Mitä haet opiskelemaan?

    VastaaPoista